TLB Winter Camp - Fort Purbrook, Portsmouth - 10-12 Feb 2012

Discussion in 'Shows Events You've Missed unless you went an' started by Honky, Aug 10, 2011.

  1. i'm back home now - in a house - in the warm ... was a very good weekend.
    thanks to everyone there.

    i'm now going to retreat into the shed for the next week to edit together wiseman goes wild e3 and some other 'interesting' clips ....
     
  2. [​IMG]

    Hungry Gummy Bear. :food:
     
  3. haha - that was after lee did his bib for him :)
     
  4. First thing I did when I got home was turn the heating down as it was heating me up too quickly :)

    A couple of pics

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mary has now taken to her bed, tired but content and warm again.
     
  5. Brilliant pictures, good to meet you and Mary
     
  6. Lord Charles

    Lord Charles Day's Away Mod

    great pics, looking forward the the video and stories.
     
  7. excellent piccies, the location looks superb!
     
  8. A couple more pics

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. OMG looks like I stayed out all night !!!


    [​IMG]
     
  10. What an effort guys :) There ought to be a TLB endurance award for doing this kind of stuff. :))
     
  11.  
  12.  
  13. What an epic Weekend Cheers Horts for arranging it! :)


    I have two words to say to sum it all up - Ray Legend! (there were many more words to sum it up, but the swear filter wouldn't let me post them)

    And considering it was soo cold i have sunburn or it may be fire pit burn :thinking: , Cement mixer drums are brilliant!
     
  14. rickyrooo1

    rickyrooo1 Hanging round like a bad smell

    quality guys/gals, hats off to you, maybe you southerners ain't all soft after all.
     
  15. Birdy

    Birdy Not Child Friendly

    Just got home an I'm ready for my manicure. So many broken nails!!!

    Cheers Matty babes and Gingers for arranging it.

    And "To Ray" :lol:
     
  16. Great Pics. Well done for braving the cold. Looks like you had a good one..
     
  17.  
  18. Birdy

    Birdy Not Child Friendly

     
  19. I'm not sure what you were all taking before I got there but there was no Ray?????
     

Share This Page